Főoldal > Hirek > Okosszemüveggel újra jól láthatnak a gyengénlátók

t: 1919

Okosszemüveggel újra jól láthatnak a gyengénlátók



A kifejezetten okosszemüvegekkel foglalkozó eSight vállalat nemrég rántotta le a leglet legújabb termékéről, az eSight 3-ról, amely egy olyan látásjavító eszköz, amellyel a gyengénlátók újra tökéletes látást nyerhetnek.

Segítség a gyengénlátóknak

A high-tech szemüveg lényege, hogy a kamerájával látott képet úgy adja vissza a viselőjének, hogy az maximálisan kihasználhassa szemének meglévő képességeit. Habár az eSight 3 meg nem gyógyítja a gyengénlátás, mégis javíthat azon, hiszen újra munkára bírja az "ellustult" látóidegeket. Nagy változást jelenthet ez a felhasználóknak, hiszen így sokkal könnyebben mozoghatnak a hétköznapokban, vagy szocializálódhatnak hiszen a szemüveggel könnyebben látják meg például a vásárolni kívánt termékeket, vagy hamarabb szúrják ki az ismerős arcokat a tömegben.

Elektromos okosszemüveg

Maga a szemüveg kinézetre elég futurisztikus képet festene, ha az utcán találkoznánk vele. A VR szemüvegekhez hasonló, ám azoknál jóval visszafogottabb formákkal operál. A beleépített nagy felbontású kamera a felvett képet azonnal, késleltetés nélkül közvetíti a viselő szeme előtt lévő OLED kijelzőre. A készülékhez tartozik még egy távirányító is, amellyel lehet nagyítani, fényképezni vagy videofelvételt indítani is. A készülék ára több mint borsos.Jelenleg 10.000 dolláros áron adják, amely csaknem három millió forintnak felel meg. Amíg ilyen áron adják és nincsen támogatás amely segítené a rászorulók hozzájutását, jó eséllyel nem fogunk vele az utcán találkozni.


Hozzászólások

vissza a hirekhez | vissza címoldalra

A napokban látott napvilágot az a felfedezés, amely több iTunes-ból beszerezhető alkalmazásról is megmutatta, bizony komoly sebezhetőségeket rejtenek magukban, amennyiben Wifi-s kapcsolattal használják őket.
Egy új kampányba kezdett a Google a H&M-mel karöltve, mellyel a szeméylre szabott ruhák mellett az adatokat és azoknak intelligens, korszerű összegyűjtését is népszerűbbé és divatosabbát teszik.
Drasztikusan csökkent az utóbbi két évtizedben az izlandi fiatalok dohányzási, alkohol és drogfogyasztási rátája. Ezen mutatóik mindig is Európa legjobbjai közé helyezték őket, legújabb kimutatásaik alapján viszont mindenkit leköröztek ebben a témában.
A Facebook néhány tippel próbál útmutatást adni a nála hirdető cégeknek. Mivel elég sok adat áll rendelkezésre náluk a felhasználóik viselkedéséről így érdemi elemzéseket végezhetnek amikkel hatkényabbá tehetők a hirdetések is. Miért jó célpontok ők?