Nagy tömeget sikerült összehoznia a Microsoft legújabb, Fifth Avenue-n nyílt boltjának. A nagy érdeklődés persze nem csak az áruházhoz, sokkal inkább annak legújabb termékeihez, a Surface Book-hoz és Surface Pro 4-hez köthető.
A fent említett eszközökön kívül más újdonság is napvilágot látott, mint például az
Xbox One-ra frissen megjelent Halo 5. A sorozat legújabb tagja ráadásul jó kritikákat kapott, így természetesen a játékos kedvűek vágyakozása is nagyban emelkedett.
A boltot a Microsoft az üzletlánca zászlóshajójának szánta, ez a méretein is meglátszik, messze ez a legnagyobb ilyen jellegű az üzletláncban. A kiterjedése öt emelet, amelyből három nyitott a vásárlók számára. Az alsó szint a Windows és
Xbox-os termékekre koncentrál, a másodikon egy helpdesket létesítettek, ahol a technikai jellegű kérdéseket tehetik fel a fogyasztók. Ezen kívül itt kapott még helyet két gigantikus kivetítő is, illetve ezen a részen tarthatók előadások, konferenciák is. A harmadik szint speciális, itt csak a Dell és az Alienware termékek vannak, mindkettő márkától a legújabbak.
A Microsoft boltját sokan hasonlítgatják az Apple Store-okhoz, és talán jogosan is teszik, ettől még vannak különbségek, amelyeket igyekeznek is minél jobban latba vetni riválisuk kijátszására.