Floridában található a legújabb készülékgyártó cég, a Blu Products. Üzleti stratégiájuk csendes, egyszerű, mivel céljuk az, hogy mobiljaik bármiféle reklámkampány nélkül keljenek el, így az áruk is jelentősen olcsóbb, mint a legtöbb nagynevű gyártó készülékei.
A nagynevű gyártók rengeteg pénzt, akár több milliárd dollárokat fektethetnek népszerűsítési kampányokba, melyek az összeállítás és a szállítás költségei mellé kerülnek a telefonárakba, így az új, hiperszuper és „agyonreklámozott” telefon vételára 100 ezer és 150 ezer forint között alakulhat.
Viszont a Blu Products készülékei sem kevesebbek a többi okosmobilnál.
A Blu Life One versenyre kelhet a népszerű Samsung Galaxy S III-mal: 5 hüvelykes, 720x1280 képpontos felbontású kijelzője, 13 megapixeles hátoldali és 5 megapixeles előlapi kamerája, 16 gigabájt belső memóriája (akár +32 gigabájttal bővíthető), négymagos 1,2 gigahertz-es processzora és Android 4.2-es operációs rendszere magáért beszél. És ez a minőségi telefon várhatóan 100 ezer forint alatti árral rendelkezik majd.
Ijesztő a különbség és gondolhatná mindenki, hogyha ilyen olcsó a vetélytársaihoz mérve, akkor biztosan sokkal silányabb a minősége. A tapasztalatok szerint nem. Az eddig forgalomba hozott Blu termékekkel nagy arányban meg vannak elégedve a tulajdonosaik és a gyártónak is meredeken felfelé ívelnek az eladásai. Szám szerint 4 éve még 70 ezer legyártott darabbal rendelkezett, ami manapság bőven túllépte már a 4 milliós darabszámot.
Egyedül a kínai márkákkal szemben kell vigyáznia a cégnek, olyanokkal, mint az Alcatel, ZTE vagy a Huawei, mert ezek a gyártók is olcsó okostelefonjaiktól kapták hírnevüket. És ha két olcsó mobil közt kell választania a vásárlónak, várhatóan azt a telefont fogja választani, amelyiket jobban ismeri a reklámokból.
Forrás: Index.hu