Mivel napjainkban rohamosan nő a videók száma és nézettsége az interneten, ezért komoly piaci előnyt jelent az, hogy ezek a videók kinek az oldalán is vannak. Jelenleg egyértelműen a Google tulajdonában lévő YouTube a nagyhatalom ezen a téren, de a Facebook is igyekszik minél nagyobb falatot kiharapni a kenyérből. Nem is teszi ezt rosszul, hiszen a statisztikák szerint Zuckerberg oldalán több mint duplájára növekedett a felhasználók által megosztott videók száma a tavalyi évhez képest.
Természetesen a Twitter is szeretne felzárkózni a nagyokhoz. Néhány héten belül akár már náluk is elindulhat az új videó funkció, amelynek lényege, hogy a rövid kis tweet üzenetek helyett, vagy mellé egy rövid videót is posztolhassunk rögtön a Twitter alkalmazásunk segítségével. Mindezt anélkül, hogy külön videómegosztót (pl. YouTube) használnánk. Így a Twitter elméletben egyszerre golyózza ki a riválisokat és furakodik be a piacra. Hamarosan meglátjuk, hogyan sikerül neki.