A Motorola hétfőn kezdte fogadni a megrendeléseket az 1499 dolláros Razr összecsukható okostelefonjára. Várhatóan február 6-án kezdik meg a kiszállítást.
A Motorola a 2004-ben bemutatott eredeti Razr-rel vezette be a fliptelefonok korszakát.
Az új Razr is kagylótelefon, de összecsukható kijelzővel. A 6,2 hüvelykes OLED képernyő felére hajtva egy kompakt eszközzé válik, amely kényelmesen illeszkedik az ingzsebbe.
Ez eltér az összecsukható telefonok közelmúltbeli variánsaitól, amelyek telefonból táblagéppé nyithatók.
Törékeny képernyő már a múlté?
Az összecsukható képernyőn kívül az új Razr, amelyen az Android 9 Pie fog futni, a telefon külső részén egy második, 2,7 hüvelykes, üveggel borított OLED képernyő is található. Ez a képernyő jeleníti meg az értesítéseket és a lejátszásvezérlőket, valamint hozzáférést biztosít a szelfi módhoz.
Az összecsukható telefonokkal kapcsolatos aggodalom a törékenység volt - különösen azután, hogy a Samsungnak tavaly tavasszal kellett leállítania a Galaxy Fold kiszállítását, miután az értékelők beszámoltak a kijelzővel kapcsolatos problémákról. A Motorola bizalmát fejezte ki a Razr képernyőjével kapcsolatban, és azt állította, hogy az bármely okostelefon átlagos élettartamával megegyező lesz.
Ennek ellenére figyelmeztette a fogyasztókat, hogy óvják a nedvességtől a telefont - habár belső kijelzője nanobevonattal rendelkezik a fröccsenés ellen.
5G Razr jön?
Míg a Razr képernyője zászlóshajó kaliberű, más alkatrészei kevésbé azok. Például processzora csak egy Snapdragon 710, kamerája is csak 16 megapixeles, sem zoom, sem ultra széles lencse nem jár hozzá.
Ugyancsak nem kínálnak 5G-s verziót egyelőre, azonban vannak olyan jelentések, amelyek szerint a Motorola ebben az évben később tervezi egy 5G-verzió megjelenését.
A régi Motorola dicsőség keresése
A Razr a klasszikus és a jelenlegi mobilok egyedülálló keveréke, amely modern anyagokat használ fel, ez is azt bizonyítja, hogy a Motorola nem fél kockáztatni és saját utat járni.
A Motorola előtt álló egyik kihívás az, hogy ez nem egy jól ismert márka az okostelefon piacon.
Az új Razr egyelőre főként a régi sikeres Razrnak köszönheti a médiafigyelmet.
Az elitistáknak szánva
A Razr valószínűleg egy szűk piaci réteget szólít majd meg.
Tekintettel a prémium árra, a Motorola azon csúcskategóriás felhasználókat célozza, akik valami újat és mást keresnek. Ez egy jó stratégia a Motorola számára a márka újjáépítéséhez.
Az új Razr elősegíti a hajtható telefonok piacának fejlődését.
Egy ilyen változásnak időre van szüksége, hogy elfogadásra kerüljön.
Ha összekapcsolódik a hajtható telefon képe a Motorolával, akkor meglovagolhatja az okostelefonok következő nagy trendjét.
Ha téged is elkapott a Razr telefon miatt a retroláz, próbálj ki pár
Retro háttérképet, ki ne hagyd a
Retro rádió zenéit, vagy a
Pac-man retro játékot android mobilodon!