Főoldal > Hirek > Tesztüzemben a fizetős Facebook

t: 911

Tesztüzemben a fizetős Facebook



Hamarosan talán nekünk is fizetnünk kell azért a Facebookon, hogy bizonyos videókat vagy más tartalmakat megtekinthessünk.
A közösségi oldal szerdán jelentette be a tesztüzem elindulását, aminek keretein belül az adminisztrátorok által kezelt csoportok igénybe vehetik a fizetős szolgáltatást, ezzel különböző felhasználói szinteket létrehozva. A lényeg, hogy a legtöbb tartalmat a legtöbbet fizető felhasználók érhessék el.

Fizetős Facebook csoportok

Ez persze nem azt jelenti, hogy mostantól a teljes Facebook használata, a posztolás, a képfeltöltés, a chatelés és hasonlók lesznek fizetősek. Egyszerűen arról van szó, hogy aki akar, olyan csoportokat kreálhat, aminek a tagjai fizethetnek a csoport tulajdonosának azért, hogy több, értékesebb tartalmat érhessenek el. A beszedhető díjak 3.99-29.99$-ig terjedhetnek majd.

Első körben nagyon kevés Facebook csoportnál próbálják ezt ki, valószínűleg a felhasználók többsége ezért semmit sem fog tapasztalni az egészből.

Havi díjas Facebook opció

Nem ez az első eset, hogy a Facebook valamilyen rendszeres fizetős opciót próbálgat, már márciusban is indítottak egy "támogatási lehetőség" néven futó havidíjas szolgáltatást, ahol exkluzív tartalmakért és virtuális kitűzőért lehetett fizetni. Ezt is szeretnék most jobban kiterjeszteni.

A Facebook azért most indítja el ezeket a fizetős havidíjas funkciókat, mert mostanra érte el az internetfelhasználók nagy többsége azt a fajta gondolkodásmódot, amelyben már kényelmesen költik el a pénzt az interneten különféle szolgáltatásokra. Elég csak a Spotify, vagy a YouTube fizetős változataira gondolni.


| Többi

Hozzászólások

vissza a hirekhez | vissza címoldalra

A tinédzserek 95 százaléka rendelkezik valamiféle okostelefonnal. Közülük 45% csaknem folyamatosan online, viszont a fiatalabb internet felhasználók nem csatlakoznak olyan nagy számban a Facebookhoz, mint ahogyan az idősebbek teszik, mutatja egy tanulmány. Habár a Facebook dominálta a közösségi médiát az összes korcsoportban az elmúlt évtizedben...
Az idei Computex expón rántotta le a leplet legújabb dobásáról a főleg laptopjairól ismert ASUS cég. Az újdonság pedig nem más, mint egy csúcsteljesítményű mobiltelefon, mely nemes egyszerűséggel ASUS ROG Phone névre kereszteltetett. A készülékbe nagy kanállal mérték a hardvereket, az ára sem lesz alacsony.
A Steam online játékáruházban akarták volna elérhetővé tenni az 'iskolai lövöldözős szimulátor' játékot, az Active Shooter-t. Még a megjelenés előtt kikerült a kínálatból, a rengeteg felháborodott és a játékot ízléstelennek tartó ember együttes fellépése okán.
Május 22-én hivatalosan is elkezd dübörögni a YouTube Music szolgáltatás, amely nem más, mint a Google saját zenét streamere. Körülbelül hasonló lesz mint a már jól ismert Spotify, vagy az Apple Music. Magyarországra feltehetően később érkezik majd csak meg, elsősorban az Amerikai Egyesült Államok a célközönségük, de persze ami késik, nem múlik.